Payer levererade betallösningen till The Fitting Room

   |  

Ett fantastiskt arbete av The Fitting Room! Ökad försäljning med 43% via skärmen och minskade returer med 89%. Payer är glada för samarbetet och tackar för förtroendet att leverera betallösningen. Läs mer här!


Ramo Hedin ny Head of Sales på Payer

   |  

Ramo Hedin klev in i rollen som Head of Sales på Payer i september. Rollen är ny och är ett led i Payers nya tillväxtstrategi. Ramo har mångårig erfarenhet av e-handel och betalningar och kom senast från e-handelsplattformen Storm. Dessförinnan har han varit på WyWallet, som var de stora mobiloperatörernas betalsatsning, och var Klarnas första […]


Vägen till hjärtat går via magen!

   |  

Payer växer vertikalt och skapar innovation med Grönska. Välkommen på innovationsfrukost om gröna trender den 9 november. Se hela inbjudan som PDF här. O.S.A. via tugg@noordinary12.com


Pressmeddelande: Payer utökar med In-Store Payments

   |  

Payer utökar med In-Store Payments Stockholm, 11 oktober 2018 Nya förutsättningar skapas när Payer som betalpartner för alla säljkanaler knyter ihop fysiska betalbeteenden med e-handelsflöden. Med lång erfarenhet inom e-handeln lanserar Payer nu sina betaltjänster för all handel. Alla betalsätt i Payers portfölj erbjuds nu i alla kanaler, oavsett plattform. I samband med utökningen av […]


D-Fokus eller D-B2B som det heter nu!

   |  

Igår ställde Payer ut på D-B2B mässan i Göteborg. Ett riktigt bra event som arrangeras av Svensk Digital Handel. Det blev en mycket bra dag med spännande föreläsningar, intresserade och kunniga besökare samt trevliga utställare såklart! 😊 Under dagen fick vi grotta ner oss i frågeställningar om hur vi ökar ni B2B-handeln online genom att […]


Payer, Universal Music och Pantamera samarbetar till förmån för Musikhjälpen!

   |  

I förra veckan gick startskottet för Pantameras insamlingskampanj till förmån för årets upplaga av Musikhjälpen. Till och med den 12:e december tävlar åtta av landets största e-sportare och deras följare genom att samla ihop pant till Musikhjälpen. Den som samlat ihop mest pantpengar koras som vinnare på Inferno Online i anslutning till turneringen Musikgibbet och […]


Köpupplevelser för e-handel B2B

   |  

Olika typer av köpupplevelser Användarvänligt är inte samma sak för B2B- och B2C-kunder. På många ställen kan vi läsa att gränserna mellan B2C och B2B suddas ut och att det alltid är en människa bakom köpen. Litium skriver bl.a. i sin rapport Svensk B2B-handel 2017: ”Inköpare kommer vilja kunna välja när och hur de gör […]


Öppen b2b e-handel – en konkurrensfördel

   |  

Öppen b2b e-handel – Möjlig konkurrensfördel för bolagen som går online. Det fullkomligt haglar rapporter om hur det går för B2B-ehandeln. Enormt kul att läsa! Ofrånkomligt så känns det som att resultatet av rapporten är olika beroende på vem som beställt eller tagit fram den. Det gör att man får ta på sig olika glasögon […]


5 viktiga skillnader mellan B2C och B2B betalningar

   |  

Inspireras av B2B e-handlare På senare tid har det kommunicerats mycket kring likheter mellan köpare inom b2b och b2c. Hur personen bakom befinner sig i båda världarna och förväntar sig samma upplevelse, helst som den inom b2c e-handeln. Det skrivs att b2b e-handlare ska försöka efterlikna eller ta efter upplevelsen inom b2c e-handel för att […]


B2B e-handel kräver hög servicegrad

   |  

Igår, torsdagen den 9 november besökte vi på Payer D-Fokus B2B som arrangeras av Svensk Digital Handel. Dagen gav goda insikter om hur man lyckas med B2B och på plats fanns intressanta partners och deltagare. Ett B2B-event ni inte får missa nästa år. Vi har samlat lärdomar från de föreläsare som arbetar i B2B-företag då […]


Sälj med Payer

Välkommen att kontakta oss för mer information om våra betallösningar