Orderhantering

order-primary-45x45

Orderhantering

Payer tar hand om hela betalprocessen, från förmedling av betalning till återrapportering. Ni kan själva se hela betalflödet och hantera rapporter, bokföring, utskick av fakturor och påminnelser från Payers administrationsgränsnitt.

Integrera orderhantering till era system

Payer anpassar alla betallösningar och flöden utefter hur kunderna vill ha det.  Vill ni använda egna system integrerar vi det enkelt med Payers betallösningar.

Automatisering av orderhantering

Som företagare är det viktigt att effektivisera flöden så man undviker onödig administration. Automatisera allt från orderhantering till bokföring med Payers administrationsgränssnitt.

Så fungerar det

recurring-primary-45x45

1. Skapa ordrar

Välj hur du vill att ordern skapas – direkt genom Payers APIer eller genom ett traditionellt betalfönster.

credit-card-primary-45x45

2. Hantera betalningar

Genom Payers gränsnitt och APIer kan du enkelt hantera förfallotid, leveransmetoder för fakturor, betalningsnotiser, påminnelser m.m.

settings-primary-45x45

3. Generera bokföringsunderlag

Dina ordrar knyts ihop med betalningshistorik och kan enkelt genereras ut som bokföringsunderlag.

Sälj med Payer

Välkommen att kontakta oss för mer information om våra betallösningar